суботу, 16 березня 2013 р.

Рефлексія. Модуль 10,11

Сьогодні ми розглядали стратегії постановки запитань задля розвитку та навчання учнів, створили документи для  фасилітації , інструктивні документи, план впровадження проектів, переглянули та внесли зміни до Плану вивчення теми, визначили наявність усіх складових свого Портфоліо.
Я вважаю, що ефективним для навчання моїх учнів буде грамотне використання Інтернет- ресурсів і моя робота вчителя - фасилітатора.
Дякую і бажаю успіхів!

пʼятницю, 15 березня 2013 р.

Рефлексія. Модуль 9

Сьогодні ми обговорювали приклади учнівських робіт, засоби їх оцінювання.
Створювали:
- форму оцінювання учнів,
- інстументи для оцінювання,
- навчальні матеріали.
День був досить активний, було зроблено багато роботи.
Скоро фінал.
Бажаю всім успіху!

четвер, 14 березня 2013 р.

Рефлексія. Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме те, що таке оцінювання повинно виявляти різноманітність досвіду, здібностей та інтересів учнів. Найбільш мене зацікавили такі методи:


- Вивчення прикладів робіт учнів що допоможе виявити ступінь розуміння ними навчального матеріалу, вдань.
- Карти знань дозволять отримати графічне уявлення про розуміння учнями концепцій і мисленєвих процесів (дуже ефективний спосіб, але вимагає достатньо тривалої і вдумливої роботи зі складання шаблонів)

середу, 13 березня 2013 р.

Модуль 7. Рефлексія

 З'ясував як допомогти учням подолати труднощі при навчанні за методом проектів.Ми продумали, які навички мислення вищих рівнів та навички 21 століття демонструє учнівська робота. Створив приклад учнівської роботи: презентацію, продумав сценарій публікації.  Створив учнівський блог і сподіваюсь, що він не виявиться черговим сміттям в Інтернеті. Навчився вставляти гаджети, що допоможе зробити блог цікавішим.

вівторок, 12 березня 2013 р.

Модуль 6. Рефлексія
На даному тренінгові етапі  обговорили проблеми безпеки учнів в Інтернеті та запланували, як будемо використовувати Інтернет для співпраці та спілкуванні при виконанні завдань проектів. 
Виявив додаткові можливості для сумісної праці, з'ясував, як можна зробити більш цікавим і інтерактивним власний блог

понеділок, 11 березня 2013 р.

Модуль 5. Рефлексія


Ознайомився з законодавством щодо авторського права. Вкотре усвідомив, наскільки це важливо.  Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:

  • Інтернет може бути потужнім інструментом для проведення досліджень;
  • майстерне оперування пошуковими стратегіями допомагає ефективно шукати корисні відомості та дані в Інтернеті
  • Інтернет надає багато можливостей для заохочення учнів до навчання.

четвер, 7 березня 2013 р.

Модуль 4. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме спланувати види поточного, проміжного та підсумкового контролю, які забезпечать одержання реальної картини не лище щодо кінцевого продукту роботи, а й щодо робочого процесу, виконання власних функцій кожним учасником групи.
Основні моменти, що виділив для себе
- Існує безліч форм оцінювання,які доцільно постійно змінювати щоб підвищити цікавість учнів.
- При підготовці оцінювання потрібно враховувати потреби учнів.
- Практичне застосування набутих знань.